Monday, March 4, 2013

Botanikal Effects - Promotions

Jangan Lepaskan Peluang!!! Botanical Effects kini kembali lagi dengan harga promosi dari 16 Feb – 15 Mar 2013. ..Beli 3 produk PERCUMA 1 produk…!! Botanical Effects memang best!! Siapa yang ingin mencuba sila hubungi saya: Eila - 019-2627959



Set Botanikal - Kulit Kering, Biasa, Berminyak

Setiap produk Mary Kay@Botanical Customized Skin Care Collection mengandungi komplek Eksklusif Bio-EnrichedTM, sejenis sebatian ramuan berkhasiat yang termasuk ginseng, buah delima dan oat tanpa pengelupasan. Setiap satunya dipilih atas cirinya yang memanafaatkan kulit. Set Botanical terdiri daripada 3 Formula ( kategori)



1. Formula 1 - Kulit Kering

84% daripada kulit wanita Asia berkulit kering yang mengambil bahagian dalam ujian mengalami kulit yang lebih lembut. Untuk kulit kering, hibiscus ditambah pada semua produk Formula 1 untuk membantu melegakan ketidakselesaan rasa ketat dan kemerehan yang bekaitan dengan kulit kering.


2 ) Formula 2 – Kulit Normal


94% daripada wanita Asia berkulit normal yang mengambil bahagian dalam ujian menyaksikan kulit mereka kelihatan sihat. Ekstrak tunas pokok bic ditambah pada semua produk Formula 2 untuk menyokong keperluan kulit normal.


3) Formula 3 – Kulit Berminyak

81% daripada wanita Asia berkulit berminyak yang mengambil bahagian dalam ujian mengalami kulit berasa seimbang. Untuk kulit berminyak, witch hazel ditambah pada semua produk Formula 3 untuk membantu menjernihkan kulit.
 

1 comment:

  1. singgah dan terus follow..http://ezawarna-warnakehidupan-etuza.blogspot.com/

    ReplyDelete